Måndagen den 25 maj

Hej!

Idag var det skola igen då.
Efter skolan gick jag och Elin och Fikade på Munken.
Efter så gick vi hem till oss själva för att jag skulle åka till Nacka och shoppa med syrran och mamma.
Jag och syrran hittade en sommaravslutninsklänning, hon hittade en på  Gina Tricot och jag på Indiska.
Sen så åt vi middag i Nacka också.
Pappa hade varit på Middag så vi fick hämta honom i stan.
Det var därför jag inte hade hunnit och skriva ett inlägg igår men nu får jag väl göra det.

Lite bilder från idag:

Elin i skolan.


Elins take away kaffe :P.


Min kaffe


Elin, vid munken.


Tröja från H&M


Johanna och Mamma


Min mat


Min sommaravslutningsklänning från Indiska


Mamma och Pappa i bilen.


Ha en fin Måndag.

Follow Controella

Kommentarer
Erika

Alla bilder från senaste inläggen var fina , haha :P tss ,Jag när vi hade engelska så var ag lite galen !<3 Superfin klänning som du ska ha på sommaravslutningen ! :D



ha de bra ! / erika

2009-05-30 21:35:43
URL: http://ffruit.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: