Måndagen den 11 maj

Hejsan allihopa :D.

Idag när jag kom hem så gick jag och min syster ut och fotade, jätte roligt.
Men imorgon ska vi i klassen åka till vindalsö så jag bakade lite till imorgon för Annika frågade (vår lärare), sen skulle alla i klassen ta med sig en frukt och jag tog med mig 2 olika meloner :P.
Just nu pratar jag med Erika på msn, det står på msn att hon är kär men hon säger inte vem =< :p
Har inte mer att säga än att jag kommer inte kunna blogga mer som jag är borta men på Torsdag kommer jag hem med bilder förhoppningsvis (Pappa kommer följa med och hans kamera får jag änvända då som han är med, men bara ett tag som den är väldigt bra och det kan ju bero på att att jag tappade min kamera och min systers när jag kom hem på samma dag, lite konstigt men det har ju hänt nu. :)

Här är lite bilder från idag:

Fotograf: Jag
Modell: Johanna


Fotograf: Jag
Modell: Johanna


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Jag
Modell: Johanna


Johanna springer iväg med en full fart


Fotograf: Johanna
Modell: Båda


Jag försöker komma upp i trädet :P.


Fotograf: Johanna
Modell: Jag

´
Degen


Så här såg dom ut innan dom kom in i ugnen


Efter - Jag trodde dom skulle bli bättre men när jag smakade på dom
så var dom inte jätte goda men inte jätte äckliga heller :P.


Melonerna


Köket - Måste diska också, det är det tråkigaste med att baka tyvärr :<


// Ha en jätte bra fortsatt kväll :D

Follow Controella

Kommentarer
Erika

Haha nej jag säger inte vem ! :D

Jättefina bilder ! Riktiga modeller ! ;)<3



Vad bakade du ? :O

2009-05-11 21:16:53
URL: http://ffruit.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: