Fredagen den 29 maj

Haj!

Idag var det skola igen då.
På svenskan skulle vi gå ut och filma en film typ, det var inte så jätte roligt.
Sen kom jag hem vid 13:20.
Sen när min syster kom hem så gick vi ut med Larry :).

Några fina bilder från idag:

På svenska lektionen, Vi var påväg till bryggan där vi skulle filma :P.


Det var vi som skulle göra filmen.


Jonas


Erika, Elin och Jonas


Jonas och Elin, kollar på filmen.


Charlie, bilden blev lite konstig :P.


Pauline, Elin, Jonas och Charlie.


Erika, vi skulle spela att Jonas och Pauline skulle kolla på en
Teater och det var vi som skulle spela det.


Elin tar en pause


Jag me :P.


Jag, ingen aning vad jag gör :p.


Elin, på rasten.


Jonas och Daniela på engelskan.


Jonas, han darade lite för mycket eller så var det jag som darade
lite för mycket när jag skulle ta fotot :P.


Jag.


Elin med all hennes packning.


// Ha en bra Fredag :)

Follow Controella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: