Onsdagen den 24 juni (Lånar syrrans dator)

Godmorgon :)!!

Datan funkar fortfarande inte och jag tror pappa får sätta in någon skiva och göra något men jag tror inte han gör det idag eller imorgon men jag kan alltid fråga honom :).

Imorse vaknade jag 08:30 och kollade på någon film på canal+ HD filmen hette något med moonlight and valentino.
Idag ska Johanna till world class och då skulle jag följa med så vi kommer vara borta i några timmar :).

Bloggar kanske senare idag och det blir kanske bilder också :).
Det var lite synd att jag inte kunde lägga in några bilder från när jag var på jobbet.
Men efter vi hade varit där så åkte vi till Nacka och jag köpte 2 Bikinis och en strandklänning (en klänning när man ska gå ner till stranden (bryggan))

Ses kanske senare idag :).

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: