Måndagen den 1 juni

Hejsan!

Idag är det den 1 juni men inget speciellt har hänt :P.
Idag hade vi en vanlig skoldag men efteråt så gick jag och Elin till munken och tog med oss en varsin kaffe och gick och drak den under ett träd, sen så gick vi på bussen för vi åkte hem till Elin.
När vi kom ditt så kollade vi på Top Modell och sen pluggade vi lite matte.
Efter det så gick vi ut och hoppade studsmatta.
Det höll vi med i timmar sen kom mamma och pappa och hämtade mig, orkade inte åka buss, man måste byta hatar det.
Sen när jag kom hem så åt jag sushie, det är så gott <3 :D.
Men mer har det inte hänt, kanske bloggar på mobilen senare men bara kanske.

Bilderna jag tog idag:

Elin skulle hämta No böckerna


Klassen


Elin, väntar på bussen


Elin och Jag, det darrade lite i bussen :P.


Våran skugga


Elin, vi tog en twister.


Det var så gott som det var varmt idag igen.


Råkade blinka precis när Elin tog bilden.


Vi hoppade lite studsmatta


Ingen aning vad Elin gör :P.


Jag





Elin


Mina fötter.





Elin försöker stänga garaget men det var svårt att göra.


Ha en trevlig kväll!

Follow Controella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: