Kvällen

Ikväll så åt vi ute och det blev lamm tror jag :P.
Sen åt vi cheescake som Johanna hade bakat och sen spelade vi kort och något frågesportspel.
Mitt iallt så tog mamma och pappa upp en lapp där det stog ''Välkommen till Samos'', jag bara skrek av lycka =D.
8 juli när jag fyller år ska vi åka på ett plan till Samos kl 06:45, något sånt :P.
Det värsta kommer nog vara att ha på Korsetten hela resan och sen när man kommer ut ur planet så är det kokhet.

Förra året så åkte vi ditt 2 veckor men i år blir det 1 vecka och då ska jag bara sola, bada och njuta :).
På lördagen så fyrar vi min födelsedag och på måndagen så kommer kanske mammas bror med fru :).

Just nu tänker jag bara på Samos men det tråkigaste kommer nog att vara att jag inte kommer att kunna blogga men när jag kommer hem så kommer jag blogga om hela Samos resan nog :).

Ha en fortsatt bra kväll!!

Lite bilder från föra året:

Uppe på Pythagoriosgrotta

Samos city

(Pappa) - balkongen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: