Hem igen!

Äntligen hemma.
Nu har jag varit i mölnvik och precis kommit hem.
Skönt med pyjamasen på.
Nu har jag skickat över bilderna till dator så det blir bilder nu.

Idag i skolan så har det bara hänt än viktig sak och det är att vi gjorde en lek i skolan som man inte borde göra för såna lekar kan man bli utanför och kränkt, och det var det jag blev idag.
Orkar inte berätta hela historian men ledsen blev jag. Vår engelska lärare Jennifer hjälpte mig jättemycket, har tyvärr inte sagt det till henne men jag ska nog göra det, hon kommer från amerika men hon flyttade hit för kärleken, gulligt vaaaa?? :D.

Här är bilderna från skoldagen och mölnvik:

Elin, början av skoldagen.


Jonas med på en skiva :P


Elin, med flera händer ^^


Jonas, Lucas och Lovisa på SOn


Jonas är på mcdonalds :).


Leken som inte var bra.


Rebecca, Daniela och Elin


Min paj på Sasta


Jag


Johanna och Jag


Mackan


En fin klänning som jag provade från Lindex


Jag väntar på att få komma in, det var därför jag var här, vet inte hur
man stavar det som jag ska göra men jag ska tömma mina pormaskar
har så många.


Hade en handuk på mig för att öppna pormaskarna.


Sen fick jag en kräm som var jätte kall efter ett tag.
Ska ha den 1 gång i veckan.


Pyjamasen


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Erika

hoppas att allt gick bra på den där behandlingen ! ;)

:D<3

glömde att fråga i skolan , ha en fortsatt trevlig kväll !



kram erika

2009-06-04 20:27:19
URL: http://ffruit.blogg.se/
sofie . blondinstile.blogg.se

mysigt du haha:D skulle inte vart fel här heller. Tiitta gärna in min blogg.

2009-06-09 20:45:21
URL: http://blondinstile.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: