Äntligen hemma! - Söndagen den 7 Juni

Nu är jag hemma igen.
För ungefär 2 och en halv timme sen åkte jag från landet med Erika.
Vi hade super kul tillsammans, man hittade på så mycket roliga saker.

Ska nu berätta om vad vi gjorde på de 3 dagarna - Fredag, Lördag och söndagen.

Fredagen den 5 Juni:

I skolan så tog Erika min mobil och hade den hela dagen alltså hon fotade :P.
Vi kom ditt ungefär vid 18:00 tror jag.
Först så gick vi till vår lilla stuga som vi sov i och packade upp allt.
Sen åt vi lax med potatis.
Efter det så gick vi ut med 2 små underbara hundar, Lilleman och Eddieson.
Påvägen när vi gick med dom så såg vi en liten död fågelunge.
Efter det kollade vi på talang 2009.
Sen så jag vi nog och la oss men innan så pratade vi lite.

Lite bilder idag:

Daniela


Jag på musiken.


Jonas på musiken


Hemma hos Erika


Sitter i bilen och är påväg till landet


Erika på kvällen.


Lördagen den 6 Juni (Nationaldagen):

Jag vaknade kl 09:09 och Erika 09:40.
Vi åt lite frukost och sen gick vi och gjorde orning oss.
Sen så gick vi ut med hundarna och efter det åkte vi lite fyrhjuling.
Sen kom vi på fågel igen som låg mitt i vägen, då kom farfar och begravde den :P.
Sen spelade vi lite badminton, fotboll, frisby och vi cyklade och åkte någon konstig sak xD.
Sen så åt vi och idag var det kött med kantarellsås och potatis.
Efter det så gick vi ut igen.
Sen gick vi och la oss men innan skickade vi lite bilder som vi tog idag.
Vi somnade ungefär 23:00 tror jag :P.

Lite bilder:


Frukosten


Den döda fågelungen


Jag :P.


Jag och Lilleman och Eddieson


Jag och hundarna


Erika och Hundarna


Erika cyklar :P


Jag :P, råkade sätta mig längst bak och Erika börjar dra mig och då
ramlar jag bakåt xD.



Mitt kaffe


Söndagen den 7 Juni:

Vaknade 10:41 och Erika me.
Först åt vi frukost och sen så skulle vi bara packa ihop alla våra saker.
Bilresan tog ungefär 2 och en halv timme, vi stannade lite och handlade och hämtade min systers väskor.
Nu är jag hemma och är jättetrött.

Lite bilder:

Jag på morgonen



Husen vi sov i, jag och Erika sov i den lilla stugan


Erika, påväg hem.


Mamma stänger dörren.



Ha en trevlig dag :).

Kommentarer
D

andra bra låtar är taylor swift-love story och arash och aysel- always och alexander rybak-fairytale

2009-06-08 18:23:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: