Samos 2009 - Dag 7

Sista dagen på Samos.
Vi var nere på stranden och badade och solade.
Åt lunch och sedan gick vi ner till stranden igen.
Vi gick upp till lägenheten och åt lite smått och gott.
Sedan gick vi och åt middag på vår favoritresturang Nostos och sedan gick vi till baren för att säga adjö till dom också.
Johanna och Aisce började gråta för att vi skulle åka hem, förra året började dom gråta också.
Vi fick Aisces facebook och håller kontakt med henne just nu.

Lite bilder från dagen:

Här solade vi varje dag

Johanna och Jag


Det var så kallt denna dag så vi fick springa ner och ta ett dopp och sedan
upp igen.

Jag och kisse katten

Dagen outfit

Johanna, Mamma och Pappa

Min choklad

Pappa och Jag

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: