Samos 2009 - Dag 6

Pappa väckte mig unfär 07:20 (grekiskt tid).
Vi packade med oss frukosten för att äta där uppe på berget.
Jag kände mig som en zombie när vi skulle upp men efter ett tagg så gick det över.

Detta har nog var en av det jobbigste jag har gjort i mitt liv, det var upp hela tiden.
Men tillslut kom man upp och då fick man ett nytt liv.
Vi åt frukosten där upp och drak mycket mycket vatten.
Sedan gick vi upp till pythagoras grotta.
Förra året var vi i samos också och då åkte vi bil upp ditt men vi gick lite fel.
Vi gick till någon annan grotta, vi gick förbi vägen till pythagoras grotta.

Upp till pythagoras grotta var en svår väg ditt, dom som inte har hittat ditt förstår jag att ni har gjort, det var bara tur att vi hittade ditt.
Man skulle upp till något och sedan vidare (pappa fick dra mig upp).
Grottan var jättestor och häftig.
Sedan gick vi ner och gick vidare uppåt för att se hela votsalakia.
Det var mycket svårt att hitta ditt men så hittade jag en lite väg (det var inte ens en väg) till slutet på berget och såg över hela votsalakia, det är nästan det häftigaste jag har sätt.

Påvägen ner hade vi inget vatten kvar så dirket när vi kom till stranden tog vi Johannas och Mammas vatten som de hade tagit ner till stranden, och såklart sprang jag ner till vattnet och doppade mig fast det var iskallt då.
Vi åt lunch solade, badade lite och åt middag.

Bilder från dagen:

Samos högsta berg

Vi åt frukosten där

Vägen


pythagoras grotta


Jag

Utsikt


Vi bode i hotellet längst upp åt vänster.

Jag

Konstig sak som åsnor äter.

Oliver

Johanna fick en ros av nikos (en servitris) för att när pappa skulle
visa 3 svenskabilder för honom så kom Johanna upp på slutet för att
pappa visste inte att det var 3 bilder så det blev nästan så här,
Svenskbild, svenskbild, svenskbild, JOHANNA :).
Så hon fick en ros av honom :)

Katt

Johanna och Jag

Dagens outfit

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: