Torsdagen den 17 december

Hejsan :)!

Idag skulle jag ha åkt till Nacka men det gick inte.
Alla bussar var inställda från där jag bor.
Dom som skulle hem kom inte hem.
Men sen när vi höll på att pynta klassrummer kom läraren och sa att en buss går kl 14:30 men jag har ingen aning hur det gick sen för dom som jag inte åkte iväg.
Medans vi pynta i klassrummet, pyntade jag och Lovisa grannen (några fler var med också) men den ville inte stå upp utan den ramla hela tiden..
Tillslut tog Lovisa lite saker så den stog upp och det gjorde den ett tag men när Jonas skulle sätta i en kontakt så ramla hela grannen över honom.
Shit vad jag skrek där, blev så rädd att han skulle göra sig illa eller att grannen ska tappa allt.
Som tur gick inget av förutom att några lampor inte gick att tända.

När jag kom hem så skottade lite och sedan gick jag in och gjorde varm choklad.

Shit vilken dag, jobbigt väder!
Har ni snö hos er?


Kommentarer
Sofia Werlin

Sv: min torsdag kunde varit bättre :(

tråkigt med bussarna.. snön är fin men ställer till med mycket.

2009-12-17 18:46:32
URL: http://sofija.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: