Onsdagen den 30 december

Gokväll!

Ska snart gå och lägga mig men ska bara säga att jag lever :).
Har fixat Elins meny som hon råka ta bort och storhandlat med pappa och Johanna.
Det tog 4 TIMMAR, uush.
Sen när jag kom hem bakade jag kärleksmums och sedan glassbomb eller vad den hette.
Ni kanske undrar varför det blev mycket och det är så att storfamiljen kommer imorgon, vi är 11 pers.
Vi är inte släkt men vi är bra vänner så vi kallas för storfamiljen :).
Sen gjorde vi tacos och sedan åt jag lite på pepperkakshuset.
Sa att Elin skulle vara med men vi skulle få bort den och idag hann jag inte göra något med någon vän :).

Ha det så bra :)!

Kommentarer
Elin

Tack så hemskt mycket för hjälpen! Förlåt för att det tog så lång tid (mitt fel...). Saknar dig otroligt! Ses snart :)

Kramar!

2010-01-06 23:34:28
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: