Fredagen den 4 december

Hallo :)!

Denna skoldag gick väldigt snabb och det är skönt för nu är det helg!
Innan jag gick hem så gick jag och Elin in till ica för att köpa ingredienser till våran cheesecake som vi gjorde när vi kom hem.
Men ser väldigt god ut i alla fall och jag tror Elin gör det också som vi använder samma recept.
Jag rekomenderar att göra den och jag lovar att du kommer inte ångra det för den som en liten godis :).
Klicka här för att komma till receptet.

Idag är det idol och jag hejar på Calle och Tove men jag vill inte att Erik ska åka ut för han är väldigt bra också.
Jag blir nöjd om Tove går vidare i alla fall :).
Vem/ vilka hejar du på?

Ha det bra :)!

Kommentarer
Elin

Halloj!

Jag hejjar på Tove och Erik :)♥

2009-12-04 18:40:31
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: