Idag!

Idag har jag varit i skolan.
Måndagens schema är rät så okej, det var bara svenska, SO, idrott, lunch och NO.
Men imorgon är det språk och jag längtar verkligen inte, språk  är verkligen tråkigt (valde tyska).
Sen så har jag försökt få över bilder från min dator till pappas dator.
Min dator funkar inte förutom att man kan vara inne på felsökt läge och på något sätt kan jag få över bilderna :).
Så det är väl det.
Och jag kanske hinner och påbörja Maries design, tänkte göra hennes design om hon blir nöjd då, men jag måste ha lite bilder som är på min dator men det är bara till header om hon vill att jag skulle göra den också :).
Designa är kul!

Har inte tagit några bilder från dagen så det blir ingen bild idag men imorgon kanske det blir det :).
Det blir lite tråkigt ibland utan bilder.
Så ha det jättebra :)!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: