Torsdagen den 30 april (Vallborg)

Hallo :D

Idag har jag varit i skolan, det kändes som fredag eftersom vi har ledigt imorron :D
Jag och Elin har för det mesta varit oroliga för Svininflamationen som sprider sig över hela världen!
Sen på engelskan hade vi bakat muffins med chocklad och non-stop på (det var jätte gott!)
Vi har väl fotograferat mycket oxå, mycket bilder på Jonas.
Till luch fick vi korv-med-bröd eftersom det var Valborg åt vi ute!
På matten fick vi inte lika mycket gjort, eftersom att Jonas och lite Jag och Elin höll på att prata mycket, så vi fick ganska många tillsägelser av Lars (våran mattelärare)

Elin på Idrotten :)


Elin igen xD


Elin och Rebecca, Har ingen aning vad Elin gör egentligen


Elin städar sin låda :P


Min korv :) - Den var inte så jättegod xP


Elin försöker få lite senap men det värkar inte som
om det går så bra :P



Flaggdag idag :)


Jag äter korv :P


Elin :P


Sedan fick vi en glass efter korven :) mums <3


Elin och Jag xP


Lovisa värkar glad :P


Jonas försöker klär ut sig i en klänning :P som är
vår lärare Annikas gamla klänning.



Charlie, Robin, Jonas, Lovisa, Johanna :)


Jonas har somnat på matte lektionen xD.
Skämta det ser bara ut så :P.



Tobias och Jonas.


Tobias och Jonas är allvarliga på tyska lektionen :P


Ha en bra valborgsmässoafton :).


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: