San Agustin (Spanien)

För 2 år sen så skulle vi åka till Spanien för att min mamma fyllde 40 år.
En dag började jag må illa och börja spy för att jag hade en maginflammation eller hur det stavade.
Vi fick åka till gran canarias huvudstad Las Palmas och vara inne på sjukhuset som jag låg några timmar tills jag trodde jag fick gå ut där ifrån men sen när jag skulle ut kräktes jag igen så jag fick lägga mig på sjukhus sängen igen.Men tills slut mådde jag bättre och fick hem åka igen.

Den dagen glömmer jag aldrig den var så hemsk, om jag skulle berätta alla detaljer så kan det är lite för långt.


Här är lite bilder från san agustin innan jag blev sjuk.

Mamma och Johanna på planet

En liten bild som vi tog på bussen till hotellet / huset

Köket

Något uteliggare hade gjort denna saken på sand

Öknen där  borta

Öknen

Johanna påväg hem, jag och pappa är på sjukhuset

Pappa efter sjukhuset

Jag på flygplatsen efter sjukhustet, kolla mina röd prickiga kinder

Mamma och Johanna på flygplatsen i san agustin.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: