Jag och Erika

Idag var jag med Erika :D.
Jag och Erika skulle åka hem till mig efter att varit hos henne så kom inte bussen från djuröbron före 18:36
så vi bestämde att gå hem från djuröbron, det tar cirka 1 timme.
Så vi gick över bron, riktigt läskig. Sedan brevid vägen där alla bilarna åkte snabbt :o.
När vi gick där så började en bil typ ha ett polisljud, jätte konstigt. Sen kom någon som såg ut som en raggare och började tuta 1 gång.
Vi blev lite rädda.
Sen gick vi igen och den första bilen kom IGEN.
Sen kom den andra och då blev det läskigare, han körde sagta mot oss brevid det var jätte läskigt, vi blev jätte rädda.
Bilen åkte iväg en bit och vi sprang över till andra sidan för att kunna gå igenom skolan.

Här är några bilder från idag:

Min och Erikas lunch idag

Jag och Erika gungade lite på någon konstig sak xD

Jag xD.

Erika :D

Den underbara hållplatsen :P.

Från djuröbron.

Från djuröbron.

Jag och Erika.

En lång väg hem........

Den underbara bilen som jag behövde fota bara :D

Jag (fjortis) tycker jag :P

Erika går :D, med tunga steg.

Jag ser så konstig uuut på detta foto :D

Man kan inte tro att det är Erika som har fotat, visst är den fin.... :D.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: